Re: dobry wybór czy wpadka

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 22 Jan 2006 - 23:27:41 MET

> dla ciebie tak samo szybko oznacza,ze
> i jedna i druga osiaga >25fps

No jak mam gre i obie daja 25fps a jedna z tych kart jest 2 razy drozsza
:-)
To subiektywnie......

heh....nie wyczules ironii w moim poscie. Zwyczajnie nie stac (a moze
skapie) mnie na wydanie 500 zl na karte i szarpniecie sie polawa tej kwoty
jakis odlegly czas temu na r9550 bylo dla mnie bolem. A teraz czytam , ze
low-end. No i co bym nie kupil do tej port za karte to jak wlaczam OE i
czytam grupy, to wszyscy gromem , ze to low end :-/ Dobrze, ze mnie w
pracy tak rozpieszczaja tym gf6600 , az milo nadgodziny brac :-)

::f::