Wybor procesora

Autor: damian <damianrz_at_NOSPAMvp.pl>
Data: Sun 22 Jan 2006 - 22:30:39 MET

Witam Wszystkich.
Obecnie mam durona 1.6GHz podkreconego na 1.9GHz. plyte ASUSA A7N8X-X na
czipsecie Via, 384MB ramu. Sprzet ma dopiero rok....
Mam mozliwosc zamiany mojej plyty i procesora na plyte Asusa P4B-LX z
procesorem Pentium 4 1,8Ghz. Plyta juz powoli pada,
bo sa jakies dziwne komunikaty w biosie, zreszta bios okrojony maksymalnie
jak tylko mozna (plyta pochodzi z org. komputera SONY).
I mam dylemat czy zamienic sie, kupic sobie nowa plyte pod ten procesor itd.
Ale czy jest wogole sens w to inwestowac?
Bedzie to wydajniejsze od obecnej konfiguracji? Nigdy nie mialem pentiuma
wiec nie wiem jak one dzialaja...

Co wybralby szpec od komputerów?:)
pozdrawiam
damian