Asus K8N-E opinie...

Autor: arc <arcu_at_gazeta.pl>
Data: Sun 22 Jan 2006 - 21:38:38 MET

Witam
Przeszukiwałem archiwum, ale ciezko w tym bałaganie odnalezc recenzje nt w/w
plyty.

Prosze Was, posiadaczy tej plyty, o opinię na jej temat, w miarę
obiektywnie.
Wiadomo, kazdy swoje chwali, jednak najbardziej mnie interesuja informacje
negatywne.
Co Was drazni w tej plycie, co irytuje, co byscie chcieli w niej zmienic,
itd.
Takze mile widziane wszelkie uwagi, ew. inne propozycje plyt innych firm, o
zblizonym wyposazeniu i tym samym chipsecie (mam na uwadzę jeszcze Epoxa
8KDA3I, moze z jakichs wzgledow tę płytę wybrać, np. pod wzgledem
stabilnosci, czy mozliwosci bios'u. Na gigabitowym LANie niespecjalnie mi
zalezy, jak i na 8-ch sound).

Mam zamiar wyposazyc tę plytę w Athlona64 3000+

Sa jakies istotne roznice miedzy K8N a K8N-E ?

Z gory dzieki.
Pozdrawiam.