Nvidia System Sentinel

Autor: Darek D. <darek.dom.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 22 Jan 2006 - 16:41:38 MET

Witam

Zainstalowałem nową kartę garficzną Asus N6600GT i w ciągu tygodnia dwa razy
pojawił się komunikat :

"System NVIDIA System Sentinel zgłasza, że moc przekazywana do karty
graficznej z układem NVIDIA nie jest wystarczająca.
Aby zabezpieczyć sprzęt przed ewentualnym uszkodzeniem lub doprowadzeniem do
zablokowania systemu, procesor graficzny zmniejszył swoją wydajność do poziomu
umożliwiającego bezpieczne kontynuowanie wykonywanych operacji. "

Uprzedzając pytania -
- tak, podłączyłem dodatkowe zasilanie karty,
- zasilacz to Chieftec 420 W, więc chyba trudno go podejrzewać o zbyt małą moc.
Płyta główna to Abit IS7-E2 z chipsetem Intel865P, napęd DVD i CD-RW LG, dysk
Seagate SATA 80GB, Celeron D 2,66 GHz, Pamięć DDR 512 MB Kingston, sterowniki
71.24 dołączone do karty Asusa, XP SP2.
Po zrestartowaniu komputera komunikat nie ukazuje się i taktowanie karty jest
normalne. Co jeszcze może byc przyczyną takiego komunikatu ?
Pozdrawiam