Re: Wymiana HDD przyśpieszy działanie komputera?

Autor: Michał <michaelllllll_at_gazeta.pl>
Data: Sun 22 Jan 2006 - 16:06:08 MET

> moim zdanie m tak. Ale przyspieszy ogólnie system, w gach nie bedziesz
> miał
> wiecej fps.
> Co do dysku... sprawdź jakie są najszybsze. Ja zrobiłem tak , ze mały
> szybki
> zestaw scsi jest na system, a reszta na zwykłych wolnych dyskach ata.

O grach nie myślałem, tylko ogólnie pracy systemu. Uruchamianie, start
programów... szczerze mówiąc nawet jak w wyszukiwarce wpiszę coś do
wyszukania to przeglądnięcie ceche na dysku dość dużo trwa.

Myślę, że to właśnie przez 0,5MB cache mojego dysku, odczyt wielu małych
plików jest przeraźliwie wolny. Podobna sprawa z kopiowaniem z jednego
miejsca w drugie... tak przy okazji. Jaki transfer między dwoma partycjami
mają nowe dyski z 8 MB cache?

Pozdrawiam