Resetujacy sie komputer

Autor: Krzysiek <nospam_at_spam.pl>
Data: Sun 22 Jan 2006 - 15:18:31 MET

Witam,
Jakis czas temu znajomy przyniosl mi kompa ktory po odpaleniu jakiegos
programu a juz tym bardziej gry resetowal sie.
mialem wrazenie ze uszkodzona jest karta graficzna, wlozylem mu jakies stare
S3Trio z akcelatorem 4MB :)
Komp chodzil z ta karta przez kilka miesiecy bez zadnego problemu, brak
zawieszen i resetow. Znajomy kupil sobie wreszcie lepsza karte (R9200) bo mu
sie troche fimy ciely, i nawet stare gry chodzily ociezale. Wlozylem mu dzis
ta karte odpalam system, wlaczylem jakas gre a tu to samo - znow reset
kompa. To pomyslalem sobie ze pewnie zasilacz jest slaby do nowej karty
(wczesniej mial Geforce4mx), wymienilem zasilacz na swoj 350W ale nie
pomoglo. Poodlaczalem wszystkie zbedne stacje dyskow i dyskietek - ale
zadnych rezultatow. Nowa karte sprawdzalem u mnie - wszystko ok.

Czy ktos wie co to moze byc?? Przeciez na starej karcie komp dzialal
bezproblemowo, zasilacz tez dla pewnosci wymieniony. Konfiguracja kompa:
Plyta glowna Epox na Socket A, procesor: athlon 1,4GHz, 256MB RAM.
Jakies pomysly?

Pozdrawiam
Krzysiek