Re: Moj laptop doslownie wrzal

Autor: ikar <ikar_at_wks.slask.pl>
Data: Sun 22 Jan 2006 - 14:14:27 MET

Użytkownik "arek" <areksiekiera@gmail.com> napisał w wiadomości
news:dqvntj$358$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Placili po 4,5 tys za za Asusa...

nooo..... bo za IBM o podobnych parametrach musieli by zaplacic z 9
tys......

pozdrawia

ikar

BTW moj laptop byl juz kilkukrotnie (przypadkiem) zalany pivem (czasem sie
zdarzalo isc na mecz do knajpy i sie przydawal przy okazji do sledzenia
innych wynikow) lub herbata (tu akuracz czesto z niego korzystam kiedy leze
wygodnie w luzeczku) i jak do tej pory nie sprawil mi ZADNYCH klopotow
(pomijajac fakt uszkodzenia zasilacza - jak domniemam ktoregos razu w
knajpie musial mi lupnac o ziemie - niestety tego momemntu nie pamietam
-) )