Re: Dwie myszy radiowe obok siebie

Autor: Flagellum Dei <trap_at_for.spam>
Data: Sun 22 Jan 2006 - 11:51:39 MET

Dnia Sun, 22 Jan 2006 10:51:24 +0100, Shreek napisał(a):

> Czy jeśli do drugiego kompa podłączę podobną mysz - też opto-radio Logitech
> ale inny model to czy nie będą one nawzajem się zakłucać?

Przy małych odległościach może być problem - miałem przypadek, że mysz
MX700 skutecznie zakłócała taką z tego zestawu:
Objawiało się to tym, że na kompie z podłączonym ww zestawem można było
obserwować ruchy i kliknięcia MX700. Na kompie z MX700 żadnych problemów
nie było.
Rozwiązaniem była oczywiście zmiana odległości między gryzoniami- z 1.5m na
ca 6m. Zresztą całe zajście miało miejsce podczas małej reorganizacji
biura.

--
Flagellum Dei /Hans nur für alte Kameraden/
flagellum.dei(at)wp.pl