problem z instalacją sterowników - sata/ide

Autor: Pawel <pawelral_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 22 Jan 2006 - 11:37:58 MET

Witam
Własie złozyłem komputer z dyskiem sata.
Co ciekawe wg instrukcji płyty przy instalacji Xp nie trzeba było żadnych
dodatkowych dyskietek ze sterownikami.
Po zainstalowaniu systemu, wsadzilem płyte z driverami dostarczoną z plytą
główną.
Poza sterami audio był taki pakiet NVIDIA ALL IN 1 driver ( płyta jest na
chipsecie nf3)
W czasie instalacji tego pakietu mozna zaznaczc/odznaczyc 3 punkty.- sterownik
Nvidia GART, sterownik szyny SM nvidia, i sterownik nvidia IDE, Jeżeli
zainstaluje ten ostatni komputer uruchamia sie 15 minut ! i w ogole mam z
nim problemy.Po odinstalowaniu znów jest OK. Czy tego nie powinem instalować
czy moze cos jest nie tak ?
Dodatm tylko ze płyta to ascrock -k8-upgrade nf3, a dysk to samsung SATA 2-
któremu zworką ustawiłem standart SATA1.
Ma ktoś jakies sugestie ?