Re: Jestem niedoswiadczona informatyczna... Czy ktos zechce mi pomoc? :)

Autor: mpx <mpx_at_nomail.pl>
Data: Sun 22 Jan 2006 - 03:23:05 MET

Nie. Zwłaszcza jeżeli chodzi o ostrość tekstów. Akurat kiedyś przesiadłem
się z S3 na Sapphire ATI Radeon 7500 na tym samym monitorze, i byłem
zaskoczony że obraz może tak wyglądać. Np. na S3 czarne elementy obrazu
miał tendencję do zajmowania większego obszaru niż zaprogramowany, co
powodowało niemożność czytania białych tekstów na czarnym tle :-( A i
czcionki wyglądały jakoś tak "ciężko", a teraz na ATI X300 (nadal na tym
samym monitorze) są ładne, cienkie, nie zlewają się jedna z drugą. Z tego co
pamiętam to stare karty NVidia też są niespecjalne. Czyli nadal pozostaje:

- Matrox G450 (tańsza i wolniejsza)

- markowe ATI (droższa i szybsza)