Asus P5N32-SLI Delux

Autor: Szatyn <szatyn_at_earthlink.net>
Data: Sun 22 Jan 2006 - 02:56:45 MET

Witam...
Doradzcie... jaki procesor wybrac do plyty Asus P5N32-SLI Delux z pamiecia
2*1GB (1024MB) PC25300 667MHZ CL5 240-PIN DDR2 DIMM ?
Biore pod uwage Pentium D 940 3,2G (800 MHz). Ale moze szybsze okazac sie
Pentium 4 660 3,6G (800 MHz). Roznica cen pomiedzy tymi dwoma procesorami
jest niemalze podobna z minimalnie drozszym wskazaniem na Pentium D. Do
tego Dysk SEAGATE 250GB SATA 8MB 7200RPM .
Pozostaje jeszcze karta grafiki. I tu juz wogole nie mam najmniejszej
koncepcji. Chcialem jakas double Moze NVidi albo Ati. Z geir korzystam
raczej rzadko, ale zdaza mi sie nie raz troszke pograc w dobra strategie.
Glownie to praca na obrobce zdjec i filmow. Czy macie moze jakies pomysly?
Za wszelkie rady i sugestie z gory dziekuje
Pozdrawiam,
Szatyn