Re: Odprysk na płycie CD - jakie patenty na naprawę ?

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 21 Jan 2006 - 23:41:10 MET

> A mnie się wczoraj zmył napis z telewizora Philips ( jak myłam ekran i
> obudowÄ™). WyglÄ…da to teraz tragicznie.

Heh. Znam ten bol, tez jestem esteta. Podaj jak mozesz nazwe detergentu,
ktory zalatwil ten napis, zeby wiecej ofiar nie bylo - o ile jest to jakis
powszechnie dostepny srodek do tego typu "prac konserwatorskich". Skoro
rozpuscilo napis to moze tez zalatwic rozne warstwy antyodblaskowe z
kineskopu :-/

> Sklep mi chyba nie wymieni telewizora na nowy? Gwarancja (roczna chyba)
> kończy się chyba za miesiąc.

IMHO nie ma szans na wymiane. Raz, ze to nie wplywa na prawidlowa prace tv a
dwa, ze to uszkodzenie mechaniczne i nie podlega gwarancji.

::f::