Re: Kręcenie mobilnego Athlona XP2500 +...

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Sat 21 Jan 2006 - 23:28:40 MET

Harry napisał(a):
> Zawsze miałem problemy z podkręceniem procesora. Robiłem cuda (zmina
> mnożika, FSB, napięć). Stabilnie chodzi maksymalnie przy FSB 195MHz.
a jak ten mnoznik zmieniales?
bo mobile maja tak smiesznie, ze maks mnoznik jaki da sie wystrugac na
4(jesli sie nie myle) bitach to x12, a powyzej to juz jaja sa. Jedyna
plyta obslugujaca 5-cio bitowe ustawianie mnoznika to dfi na nf2u400 ale
nigdzie jej dostac nie mozna...
Ja mam a2800+mobile, i tez niby nie dalo sie podkrecic - maks to
12x210Mhz (czyli zasadniczo 12x200 jest ok). A jakby dalo sie ustawic np
15x166 to by bylo ciekawiej.