Re: Jest jakas grupa dot. notebookow?

Autor: BliSki. <BliSki-Wp-(NS_)-_at_wp.pl>
Data: Sat 21 Jan 2006 - 23:03:19 MET

"Grzegorz Nowak" wrote:
> Pytam, bo mam problem z wieszajacym sie w dziwny sposob HP nx6110 . Sypie bledy dysku,
> wiesza sie, itp. Myslalem, ze to przez zatarty wiatrak, ale kiedy wiatrak pracuje
> problem w ogole nie znika.

Grupy nie ma. Parę razy był pomysł stworzenia ale jakoś nic się nie stało.
Są natomiast przynajmniej dwa fora. Jedno komercyjne a drugie już chyba nie.

http://forum.pclab.pl/index.php?s=5539053ffc8bd0d403663cfe2a7c3a44&showforum=51
http://forum.karen.pl/
Na tym drugim, możesz zadawać pytania tylko o sprzęcie tam sprzedawanym, ale HPki
chyba też sprzedają, więc nie powinno być problemu.

--
Pozdr, (R) BliSki. (tm)   m a i l : BliSki-Wp (a') w p (kropa) P L