Re: Odprysk na płycie CD - jakie patenty na naprawę ?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 21 Jan 2006 - 22:06:46 MET

"hefalump" <hefalumpikWYTNIJ@TOgazeta.pl> napisał:

> * Nie da się naprawić ponieważ dane zapisywane są właśnie tam,
> gdzie masz odprysk.

Nieprawda, mnie na tę stronę wylała się kawa i wszystkie zapisane dane
(tytuł filmu, rok wydania i wersja językowa) albo znikły, albo były nie do
odczytania pomimo czyszczenia a nawet wymiany optyki (pożyczyłem okulary od
teściowej). Ale udało się te dane naprawić, niezbędny do tego hardware
nabyłem na
http://www.capslock.pl/produkty/pisak_do_opisywania_cd_dvd_kolor_niebieski/1
910

JoteR