druk.laserowa - szukam nietypowego fusera

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Sat 21 Jan 2006 - 20:04:14 MET

Jako ze grupa sprzetowa, a do sprzetu komputerowego drukarke laserowa
tez chyba mozna zaliczyc... (jakbyco to podajcie lepsza grupe), mam pytanie:

Szukam fusera z laserowki/ksera, ktory ma oba walki silikonowe/gumowe.
Nie jestem pewien czy takie istnieja, ale chyba tak.
http://photos.allegro.pl/photos/oryginal/81/8112/811221/81122144 tutaj
wyglada jakby oba byly silikonowe miekkie (fuser C720 do LEXMARK Optra)

Druga sprawa - mocowanie walkow itd - zeby bylo w blache, a nie jakis
plastikowy odlew. Beda one pracowaly non-stop w temperaturze 190stC...

No i zeby naped walkow dalo sie jakos wygnodnie podmontowac ;)

Moze ktos cos podpowie? moze komus po szafach walaja sie jakies graty z
laserowek ? Potrzebuje wylacznie tych walkow fusera, ewentualnie z
grzalkami w srodku (jak nie bedzie, to sobie dorobie cos)