w poszukiwaniu zaginionych driverow - Zoltrix FM VSP336e

Autor: ...//mexx\\... <ani_at_mrumru.pl>
Data: Sat 21 Jan 2006 - 17:33:49 MET

Nie mam plyty do tego modemu i jak w temacie, jakby byl ktos tak
zyczliwy i podeslal mi do tego modemu (zewnetrznego) na maila tlosobisty
at interia dot pl bylbym zobowiazany. Ewentualnie jakas pomoc w
znalezieniu tych sterownikow (chodzi o windows98) bo to co znajduje to
strony platne jakies 6 euro i pomijam fakt zaplaty karta kredytowa itd.
Bardzo prosze o pomoc, z gory dziekuje i pozdrawiam !