Cicho i chłodno?

Autor: JagVeM <jagvem_at_poczta.fm>
Data: Sat 21 Jan 2006 - 17:18:36 MET

Witam wszystkich,
ostatnio próbuję powalczyć z wyciszeniem i wychłodzeniem mojego kompa.
Nie będę nic podkręcał więc mam nadzieję ze obie te rzeczy są wykonalne.
Na razie wymieniłem wiatraczek od zasilacza na ArcticCooling Fan Pro TC,
i dodałem taki sam do obudowy.
Jest trochę ciszej i chłodniej o jakieś 5 stopni C.

Przymierzam się teraz do wymiany chłodzenia na CPU (AThlon XP 1800+)
i grafiki(Radeon 9000pro).

Do CPU wybór padł na ArcticCooling Copper Silent 2 TC rev2
(podobno tani i dobry), a do grafiki... nie wiem.
Znalazłem ArcticCOoling AtiSilencer 1 (rev2) i Pentagram XC 800 Al, ale
nie wiem czy będą pasowały. W arcticu piszą tylko o modelach 9500 i
wyższych a Pentagram niby pasuje do wszystkiego (ciekawe jak?).

Wreszcie pytanie: Czy ktoś z Was posiada podobny sprzęt (CPU,GPU) i jakieś
dobre chłodzenie do niego? Dodam ze raczej nie bede inwestował więcej niż
60 PLN za sztukę.

Dzięki za porady i wskazówki

--
JagVeM