przejsciowka 5,25 -> 3,5

Autor: Hurricane4ever <hurricane4ever_at_o2.pl>
Data: Sat 21 Jan 2006 - 13:20:13 MET

witam
czy spotkal sie ktos gdzies z przejsciowka do obudowy mocowana w slocie
5,25" pozwalajaca na zamontowanie w niej zewnetrznego napedu/czytnika kart
itd o wymiarze 3,5"??? mam obudowe ModeCom Nice II i niestety nie posiada
ona dodatkowego zewnetrznego slotu 3,5" a bardzo chcialbym zalozyc regulator
obrotow Revolteca mieszczacego sie wlasnie w takim slocie. znalazlem taka
przejsciowke gdzies na allegro, jednak problem jest taki ze wykonana jest w
kolorze jasnybez/zolc/ivory - nawet nie wiem jak to nazwac a ja potrzebuje
czarna ze wzgledu na czarna obudowe.....
gdyby ktos gdzies cos takiego widzial do kupienia w internecie bylbym bardzo
wdzieczny za namiary
(aaa - jeszcze jedno - odpada kupowanie tamtej na allegro i przemalowywanie
jej :P)
pozdrawiam
Tomek