Re: zepsuta plyta glowna?

Autor: .lamer <lamer_at_fake.pl>
Data: Sat 21 Jan 2006 - 13:06:45 MET

CookieMonster naciapał:

> wyjalem na chwile baterie, po wlozeniu i wlaczeniu komputer
> zaczal wydac dlugie przerywane beeepy.
> tak jakby sygnal w telefonie, tylko dzwieki trwaja dluzej.
>
> jakies sugestie?

To pamięć. Wyjmij, przeczyść kość oraz banki. Włóż. Odpal. Powinno
ruszyć. Jeśli chodzi o czyszczenie zakurzonego kompa to trzeba uważać.
Ja zaczynam od przedmuchania gruszką (takie coś dla małych dzieci do
np. nosa) a następnie delikatnie, pędzelkiem czyszczę sloty oraz banki
pamięci. Na koniec "kontaktonem" (taki płyn do czyszczenia styków)
czyszczę... styki pamięci oraz kart rozszerzeń.

Pozdrawiam serdecznie,

--
.lamer