Re: zepsuta plyta glowna?

Autor: CookieMonster <enpe_at_WYKASUJTOwp.pl>
Data: Sat 21 Jan 2006 - 10:31:07 MET

On Sat, 21 Jan 2006 09:04:43 +0100, harcerzyk123 wrote:

> A próbowałeś przeczyścić port AGP (czy PCI-E zależy co masz)lub
> sprawdzić czy karta dociśnięta jest dobrze? Kiedyś miałem taki
> przypadek. Wyjąłem kartę, włożyłem z powrotem i nic, objawy jak u
> Ciebie. Przedmuchałem port, kartę włożyłem ponownie i zadziałało. Reset
> BIOSu też przydaje się.

zanim zdecyduje sie na serwis wykonam oczywiscie wszystkie te czynnosci,
o ktorych piszecie dzieki.

restart BIOSu, przedmuchanie portu AGP.

BTW. problem wystapil nie tylko po wlozeniu karty TV, ale i odkurzaniu
komputera, bo zanim wsadzilem nowa karte postanowilem odkurzyc w srodku.

--
Darmowe aukcje internetowe | http://www.swistak.pl/p/89121/
CookieMonster