[rozbudowa, intel] Co zamiast PIV 2.53?

Autor: maciek <maciek_at_szorujbabciudokolejki.pl>
Data: Sat 21 Jan 2006 - 03:36:54 MET

Witam,
Mam nadzieje, ze to dobra grupa, jak nie to prosze mnie dodac do KF;)
Mam procesor jak na wstepie, czyli Pentim NW 2.53GHz, obecenie chodzacy
na 2.73GHz (FSB 144). Pamieci maja mnoznik 4:5, czyli chodza na 360MHhz
(i szybciej raczej juz nie pojda).
Mam chipset 845GE. Co polecilibyscie zamiast tego procesora, by warto
bylo go wymieniac? Glownie zajmuje sie grafika, po drugie zalezy mi na
komforcie pracy, czyli np. na szybkim uruchamianiu sie programow i
dzialaniu systemu (Windows). Nie uzywam komputera do gier. Czy
polecilibyscie jakis procesor z HT?
Czy ma sens wymiana procesora, czy tez zbierac na nowy komplet (z pl.
gl., pamieciami itp)?
Z gory dziekuje za odpowiedzi i dziekuje za wyrozumialos osobom, ktore
uznaja moje pytania za akademickie:)
Maciek