Potry USB - bałagan

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 20 Jan 2006 - 23:34:46 MET

Mam płyte główną ASUS A7N8X-E Del.
Korzystam z Wbudowanych portów USB ( 2 paczki po 2 z tyłu obudowy i na
panelu z przodu w liczbie 2 sztuk)
Urzadzenia i pobierane prady:
Drukarka - 2mA
Mysz - 98mA
Rozdzielacz PS/2 - 100mA
Port IrDA - 440mA
Klawiatura - nieznana

I teraz to co podaje Windows.
Że na USB 1.1 Ma wpiete 3 urzadzenia
Na drugim USB 1.1 mam wpięte jedno urzadzenie, a na Przednim panelu nie
idnetyfikuje urzadzeń. I do tegopokazyje ze na jedym z kontrolerów mam 6
wolnych portów USB i żadne nie jest zajęty. ja juz tego nie rozumie
który port i gdzie i ile pradu pobiera bo musze ustawic tak by IrDA
mogła siedziec sobono np z drukarką i mogła działać sprawnie. Zresztą
tak jest teraz podłacozne ze IrDA jest podłaczona w jednej paczce z tyłu
obudowy. a w komputerze sa prezentowane rozdzielnie. Ja z teog nic
nieoruzmiem. może ktoś doradzićjakiśprogram który poprawnie
zidentyfikuje liczbe portów? I ile ta płyta ma własciwie gniazdek USB bo
aktualnie to mam wraznei że ma 12 portów USB i wszystkie sa USB 2.0
(everest też się chyba z tym gryzie)