Re: Komputer się włącza ale brak obrazu

Autor: Wlochaty <wlochaty8_at_o2.pl>
Data: Fri 20 Jan 2006 - 19:20:39 MET

Dnia Fri, 20 Jan 2006 18:56:39 +0100,

> KILu napisał:
> A pika bios?
Kompletna cisza startuje żadnego pikania.

> Zresetuj go zworką, czasem to wystarczy.
To było pierwsze co zrobiłem, baterie cmos też sprawdziłem, na płycie
znajduje się dioda syganlizaująca, że jest pod napieciem - świeci
Sprawdziłem temperaturę organoleptycznie :) i termometrem elektronicznym -
pokojowa, a nawet dosyc zimno 22 stopnie. Wizualnie na płycie niema
żadnych odchyleń rysy uszkodzenia przebarwienia od ciepła tylko troche
kurzu.

--
Brak mi weny twórczej ale
na pewno coś tu kiedyś wstawię.