Problem z nagrywarką

Autor: MK <lololol_at_rotfl.com>
Data: Fri 20 Jan 2006 - 17:55:28 MET

Mam nagrywarkę BenQ DW 1640 i mam taki problem: gdy wchodzę w Mój komputer
widnieje ikonka "Stacja dysków CD". Gdy robiłem format dysku zaraz po
zainstalowaniu Windowsa było wszystko dobrze bo było napisane Stacja dysków
DVD-RM czy coś takiego. Dopiero potem system zaczął widzieć nagrywarkę jako
CD-ROM, no i chyba dlatego nie mogę też przegrać płyty DVD. Gdy włączam Nero
mam do wyboru BenQ DVD DD DW1640 [CD-R/RW] lub BenQ DVD DD DW1640 [DVD]. Po
jakimś czasie znika ta druga opcja i zostaje mi tylko CDROM. O co może z tym
chodzić. W kompie mam tylko ten jeden napęd i zworkę ustawioną na Cable
Select. Wcześniej miałem ustawioną na Master i było to samo. Na Slave wogóle
nie chce się uruchomić komp.

PS: Mam Windows XP Pro