Re: pytanie o sklep...

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Fri 20 Jan 2006 - 12:40:45 MET

::-:: dysmorfofob ::-:: wrote:

> Ja moge tylko powiedziec, ze pracy dostawalismy dotychczas komputery
> razem z monitorami lcd firm: Philips, Samsung, Dell (w takiej wlasnie
> kolejnosci chronologicznej).

[...

]
> W kazdym razie Samsungi zdecydowanie odstaja od pozostalej dwojki.
> Zarowno jakosc obrazu duzo gorsza (mdle kolory i silne smuzenie przy
> dynamicznych obrazach).Dodatkowo tylko w Samsungach wystapil problem
> martwych pikseli.

Z tego co pamiętam, żadna z powyższych firm nie daje gwarancji na 0
badpixeli, przynajmniej oficjalnie. Być może w ramach programów
partnerskich z producentem dealerowi przysługuje możliwość wymiany
zdefektowanego monitora (niektórzy dają taką mozliwość na starcie -
gwarancja 7-30 dni). W każdym razie może być to efekt skali, w
Samsungach (teoretycznie - tu zgaduje) 15% produktów jest
zdefektowanych, a u della - np: 5%, stąd takie Twoje wnioski.

W ramach podsumowania dodam, iż kontaktowałem się z oficjalnym
przedstawicielem handlowym Acer Polska, zadałem pytanie, czy można u
nich kupic, nawet za wyzsza kwote produkty bez defektu matryc -
odpowiedz mnie porazila. Szanowny Pan (mam kopie listu, ale pozwole
sobie nie wymienac jego nazwiska) zaproponowal produkty innych
(konkurencyjnych) firm... Pytanie wzielo sie stad, iz spora czesc
notebookow Acera, które kupiliśmy (fabrycznie zapakowane) posiadala
niestety widoczne golym okiem jaskrawe badpixele, często umieszczone
centralnie ...

--
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/