Re: pytanie o sklep...

Autor: Sander <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13>
Data: Fri 20 Jan 2006 - 11:01:37 MET
Message-ID: <dqqfuq.3nk.1@Hobby.od.20.lat>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

"Daniel Chlodzinski" <dch@spam.precz> w news:dqq86l$omt$1@inews.gazeta.pl
napisał(a):

>> W ten sposób nie kupuje się monitora.
>> Monitor trzeba samemu zobaczyć przed zakupem jak "świeci".
>
> Kupiony wysylkowo przez internet czyli poza lokalem przedsiebiorstwa mozna
> oddac do 10 dni
> bez podania przyczyny i takie kupowanie jest lepsze niz w normalnym sklepie

To prawda, ale nie miałbym nerwów
żeby wysyłać po kilka razy monitor spowrotem.

> bo nie zawsze w sklepie
> ma sie takie warunki jak w domu aby ocenic prace monitora.

Ja po swój monitor jechałem 30km, kazałem go sobie włączyć,
po 1h przyszedłem i odpaliłem 'Nokia monitor test'
i dokładnie go sobie zobaczyłem jak "świeci".
I do dzisiaj jestem z niego bardzo zadowolony,
bo nie wykazuje najmniejszych nieprawidlowości.

-- 
SANDER | ABIT IC7 + P4 2.40C @ 3.00 + Zalman CNPS 7000A-Cu +1024MB PC3200
Iiyama Vision Master Pro 450  +  Gainward GF FX 5700 Ultra 128MB 500/1000
EIDE: 2xWD120GB +Asus CD-S520/A4+LiteOn SOHR-5238S|HP 960c|ScanMaker4850+
SCSI: Seagate Cheetah ST19101WC 9.1GB +Adaptec 2940UW | SBLive +4Speakers 
Received on Fri Jan 20 11:10:16 2006

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 20 Jan 2006 - 11:51:13 MET