Re: sieć bezprzewodowa a zdrowie niemowlaka???

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Fri 20 Jan 2006 - 08:48:31 MET

> Wszyscy piszą o komórkach, ale nikt nie napisał, że komórka emituje
> jakieś_znaczące_fale
> tylko w czasie rozmowy przez nią (plus krótkie polaczenia ze stacją bazową
> raz na kilka
> godzin), natomista WiFi promieniuje cały czas kiedy jest podlaczone!

A np. modem GPRS?
Znajoma, młoda dziewczyna, ma laptopa i Eranet.
Szczesliwa, ze wreszcie ma łacze (mieszka na zadupiu)
nie rozstaje się ze sprzętem, caly czas ma laptopa
"na sobie", siedzi, leży i czatuje. A Eranet sieje.
Nie wiem na ile słabiej niz telefon podczas rozmowy,
w kazdym razie gadać przez Skype komfortowo nie może
bo w głosniczkach laptopa slychac charakterystyczne
"komórkowe" zakłócenia.

Dzięki,

latet