Re: Ciężko otwierający się laptop, co robić?

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Fri 20 Jan 2006 - 05:42:35 MET

> Nie słuchaj tych "rewelacji" o oleju.
> I sam o tym nie myśl.
> Sprawa jest prosta- nakrętki regulacyjne się ci pozakręcały,
> a nie powinne....
> Radzę pozdejmować osłonki plastikowe z zawiasów
> (bo pewnie zawiasy są ukryte) i
> poluzować nakrętki.Wyregulować.

Chcialbym potwierdzic powyzsze, sa we w srodku nakretki regulujace sile
oporu otwierania klapy. Jesli dluzej zostawisz taki stan jak teraz to
pourywaja sie plastiki w lapciu.
U mnie niestety tez zaistniala taka sytuacja i nie zareagowalem w pore. Moge
sobie teraz przez otwory po plastikach poogladac piekne laczenie ekranu
lapcia z plyta glowna. I oczywiscie zwiekszyla mi sie przez to liczba
otworow wentylacyjnych w laptopie :-)

zdrowko
x4y4