Urządzenie wielofunkcyjne HP PSC 1315

Autor: Maciek <maciekbubula_at_interia.pl>
Data: Thu 19 Jan 2006 - 22:43:13 MET

Witam

Jestem tutaj nowy i mam tylko jedno pytanko.

Zakupiłem urządzenie wielofunkcyjne HP PSC 1315. Zainstalowałem sterowniki i
pełen wypas wszystko chodzi jak powinno. Sprawa polega na tym iż gdy włączam
komputer system nie uruchomi się do końca tylko wyskoczy ekran powitalny z
nazwa użytkownika (chodzi tutaj o win xp oczywiście) i trzeba kliknąć na
swoje konto (mam tylko jedno) i następnie system pokazuje pulpit i wszystko
jest OK. Czy da się wyłączyć jakoś ten ekranik powitalny przed pojawieniem
się pulpitu żeby nie klikać na ta nazwę użytkownika...?? Wiecie o co mi
chodzi? posiada ktoś tak owe urządzenie i może mi pomóc ?? Z Góry bardzo
Dziękuje i jeśli coś nie tak napisałem to przepraszam i oczywiście jak
zaśmieciłem grupę również przepraszam !!!! BARDZO PROSZĘ O POMOC !!!

Pozdrawiam.