Re: PIV 640 czy pentium D 820

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Thu 19 Jan 2006 - 20:42:02 MET

ggs napisał(a):

> "mpx" <mpx@hoga.pl> wrote in message
>>

> W sumie to racja ALE..
>
> To ze jest w cenniku Komputronika to jeszcze nic. Na dobra sprawe nie
> wiadomo kiedy bedzie dostepny. Podobnie bylo z seria 8xx. Od czasu
> "premiery" Komputronika u dystrybutorow pokazaly sie jakies 2 miesiace
> pozniej.
A komputronik nadal oszczedza zatrudniajac niepelnosprawnych ?
tzn do wpisywania komentarzy niby-klientow ?
"Kupiłem ten procesor i szczerze jestem z niego bardzo zadowolony ten
procek jest 100% lepszy od AMD wszystko na nim moge robic Robie po kilka
operacji na kompie i nic nie spowalnia mi pracy i do tego mam 2 GB ramu"