Re: HP LaserJet 1320 - co sadzicie ?

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Thu 19 Jan 2006 - 19:13:00 MET

> Tak sie przymierzam do tej drukarki i mam pytanie czy jest w niej blokada
> ilosci wydrukowanych stron z tonera, czy mozna go ew. uzupelniac ?
> Mam taka w pracy (i drukuje kilkadziesiat stron dziennie) ale po jednym
> egzemplarzu nie bede wyciagal zbyt pochopnych wnioskow ;-)

mam okolo 15stu sztuk tej drukarki, ale pod tym katem (uzupelnianie toneru)
to raczej nie testowalem.
Trzepie sie czesto tonerem jak juz smugi jasnego wychodza tak ze jeszcze z
dzien to sobie mozna spoko podrukowac, ale potem toner na kupkie zuzytych i
wsadzam nowy.
Co do wytrzymalosci, to od lutego 2005 jak pracuja tak pracuja, nic nie
skrzypi nie trzaska nie stuka nie brudzi no slowem tak jak sie kupila tak
sie trzyma. Ale czy bedzie tak wytrzymala jak HP LJ 5 MP z 96 roku, ktora do
dzisiaj dziala bardzo sprawnie, to nie wiem

zdrowko
x4y4