Re: Prosba o porade dot. laptopa

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Thu 19 Jan 2006 - 19:07:53 MET

> mam mozliwosc kupic ok 2-letniego laptopa Asus A2500L. Z tego co wiem, w
> srodku siedzi celeron ok 2 Ghz, ma 256 MB ramu, naped combo cdrw/dvd,
> 1-roczna baterie(stara upadla i pekla). Wiecej dokladnych szczegolow nie
> znam. Znajomy chce za to ok 1300. Warto?

Jesli sprawny technicznie (nic co uszkodzone nie jest ukryte przez
znajomego) to naprawde warto.
Zobacz ceny na allegro albo swistak albo i co ino tylko i przekonaj sie sam.
Oczywiscie zalezy tez do czego Ci potrzeba sprzetu, bo do pracy biurowej to
bardzo przyzwoity lapec.
Daj znajomemu kase i postaw flaszke wypijcie i ciesz sie sprzetem ;-)

zdrowko
x4y4