Nagrywarka DVD Liteon - nie odtwarza - dziwne

Autor: castrol <jkustra_at_wywalto.blumen.pl>
Data: Thu 19 Jan 2006 - 17:13:38 MET

Hej

mam nagrywarke DVD Liteon SOHW - 1633S i cos sie z nia dziwnego stalo :/
A mianowicie nagrywarka ma problemy z odczytywaniem plyt CD i DVD. Po
prostu jest strasznie dlugi czas dostepu, a jak juz sie uda cos odczytac
to sie wszystko zacina.

Dodam ze nagrywarka nagrywa wszystko bez problemu, ale pozniej nie moze
tego odtworzyc bo problemy sa takie jak opisalem powyzej - na innych
napedach wszystko sie odtwarza.

Ale najdziwniejsze jest to ze po wlozeniu do innego kompa naped dziala
bez zarzutu, tzn wszystko czyta i nagrywa, wiec juz calkowicie
zglupialem - bo myslalem ze jest padnieta i tylko chcialem ja sprawdzic
przed oddaniem na gwarancji a tu sie okazalo ze jednak nie - no i nie
wiem co robic?

Moze ktos z was spotkal sie z podobnym problemem??

--
Pozdrawiam
Jacek