Re: Seagate "Certified Repaired HDD"

Autor: kacperczak <kacper.kucinski_wywalto__at__ito_ckim.pl>
Data: Thu 19 Jan 2006 - 16:20:51 MET

> No od tego trzeba by³o zacz±æ a nie "zbieraæ ca³± wie¶" przeciwko ProLine.
> Twoja sprawa to dla nich zupe³nie nie istotny dla nich gest, a dla Ciebie
> to "grzech ciê¿ki" wiêc nie ma sensu biadoliæ na grupie. No chyba, ¿e
> pójdziesz tam i nic nie wskurasz.

Przepraszam, ale czemu tak ich bronisz? Wydaje mi siê, ¿e sprzeda¿ dysków
serwisowanych jako nowych nie jest specjalnie moralnym zajêciem (delikatnie
rzecz ujmuj±c) i byæ mo¿e warto o tym napisaæ - choæby po to, ¿eby ludzie
bardziej zwracali uwage na to co kupuj±. Jeszcze wiêkszy laik ni¿ ja nie
protestowa³ by wcale i za u¿ywany dysk zap³aci³ jak za nowy.

Nie zamierzam "i¶æ z gêb±", dysk kupi³em wczoraj wieczorem, a moja nieco
agresywna postawa wobec Proline wynika równie¿ z tego, ¿e mia³em z nimi
k³opoty wcze¶niej (k³opotlowa reklamacja SB Live parê lat temu) i równie¿
sporo z³ego o nich s³ysza³em. Stoopid me - gdyby chcia³o mi siê postaæ 20
minut w kolejce w pobliskim Are¶cie, nie mia³bym teraz g³upich problemów :>

Z mojej strony ju¿ chyba EOT :)

pozdrawiam,
Kacperczak