Re: Sprawdzić nowszy procesor w starej płycie...

Autor: Zbig.Drwiega <lin_aquarius_at_wp.pl>
Data: Thu 19 Jan 2006 - 13:26:49 MET

W artykule <dqh5jl.270.1@poczta.onet.pl> Pszemol napisal(a):

> Gdybyś PRZECZYTAŁ choć raz o co pytałem to odgadłbyś
> dlaczego z tej listy nie mogłem skorzystać... :-)

Do sprawdzenia, jaki typ procesora pasuje do tej( czy _innej_ płyty nie
trzeba mieć procesora(tego lub owego)fizycznie przed nosem.

A więc również moim zdaniem ,bez czytania _choć raz_
któregokolwiek z twoich pytań (a nawet bez "zgadywania")-
takie sprawdzenie _można_ doradzić .

--
Pozdr. Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848