Re: Wy źli hakerzy ;-)

Autor: komandor64 <komandor64_at_o2.pl>
Data: Thu 19 Jan 2006 - 11:35:06 MET

>istnieją...
>
>Wg mnie to raczej zalosne - fakt ze spory procent spoleczenstwa
>amerykancow poddawany jest codziennie takiej gownianej indoktrynacji...
>Pomysl ze mialbys zyc pod jednym dachem z takim pierdolnietym starym z
>zapedami do sado-masochizmu intelektualnego... nic dziwnego, ze to tacy
>debile w tym USA.
>
>Pzdr, OMSON
>
>Taaa... Chyba bym komitnął susajda ołówkiem. O cholera! Mam w domu parę
distro Linux`a. Niby nie zainstalowane ale za samo posiadanie tez można

eknąć. Idę to "chakerskie narzędzie" wywalić na śmietnik albo oddam kumplowi

(niech on robi za parówę w pierdlu ;-).

P.S. Jak pomyślę że tacy debile jak ten koleś pracują w jakimś silosie
atomowym (jak wiadomo jest tego na pęczki w USA) to zaczynam miec pewne
obawy...

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl