Re: SATA i WinXP

Autor: marconelli <mjk_at_NOSPAM.go2.pl>
Data: Thu 19 Jan 2006 - 08:10:00 MET

Użytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl> napisał w wiadomości
news:dqmjot$7ri$1@atlantis.news.tpi.pl...
> No choćby problem zaistniały w tym wątku. Żeby zainstalować Windows na
> dysku SATA, albo SCSI potrzebne są drivery, których Windows szuka na
> dyskietce.

E tam.... wystarczy zintegrować drivery do SATA z instalką windows - np.
programem nlite i po problemie. Co prawda aby
to zrobić, trzeba mieć pod ręką drugi komp z zainstalowanym xp, ale...
czasem łatwiej o to niż o stację dyskietek. Ostatnio
tak instalowałem xp na kompie z SATA i bez FDD i wszystko przeszło lekko,
łatwo i przyjemnie

pzdr
Marconelli