Re: sieć bezprzewodowa a zdrowie niemowlaka???

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Thu 19 Jan 2006 - 00:56:03 MET

kreda napisał(a):
> W najbliższym czasie zostanę tatusiem oraz posiadaczem laptopa. Pytanie
> brzmi czy jeżeli w domu zrobię sobie punkt dostępowy do internetu (jeszcze
> nawet nie wiem jak się za to zabrać, ale wiem ,że sa urządzenia za pomocą
> których będe mógł chodząc po całym mieszkaniu łączyć się bezprzewodowo z
> internetem), to czy urządznia umożliwiające to nie emitują jakichś
> szkodliwych fal (proszę zrozumieć przewrażliwionego człowieka)???
Tego nikt nie wie - o skutkach działania takich urządzeń dowiemy się za
kilkanaście/kilkadziesiąt lat. Wiedza ludzka wciąż jeszcze nie jest
kompletna. Niedawno naukowcy rozwodzili się nad niesamowitymi
własnościami azbestu. W przypadku azbestu wiemy jak to się skończyło, co
nie znaczy oczywiście, że działanie fal radiowych okaże się szkodliwe.
Zresztą Twoje dziecko i tak będzie narażone na działanie różnego rodzaju
nadajników od komórek zaczynając.

--
Pozdrawiam
Maciek