Laptop i stacjonarny

Autor: yahu <yahu_at_wytnikto.aster.totez.pl>
Data: Thu 19 Jan 2006 - 00:04:15 MET

Witam,

Chcialbym zapytac o konfiguracje, ktora ebdzie w tej chwili odpowiednia dla
osoby, kotra oglada zdjecia, www i oglada czasem film. Nie wiem czy wybrac
cos na Athlonie 64 czy moze jeszcze na socket A ? Wiem, ze to i tak za duzo
jak na takie uzywanie komputera, ale chcialbym ojcu zostawic cos fajnego do
uzywania.
Mam Radka 9550 do niego, wiec grafika juz odpada.

Drugie pytanie dotyczy laptopa, a mianowicie czy model:
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=21495#

Jest ok ?
Chodzi tutaj o drugi komputer, ktory nie zajmowal by w mieszkaniu za duzo
miejsca. Niestety nie znam sie zupelnie na przenosnych procesorach i Thurion
jest dla mnie nowoscia ;-)
Innymi slowy potrzebuje:
WiFi,
512 MB RAM
dysk w okolicach 60 GB
sieciowke oczywiscie ;-)
wyjscie na monitor zewnetrzny (d-sub, albo lepiej DVI-D)
i coby wahal sie cenowo w okolicach 3000-3600 PLN.
Laptop do przegladania www, ew. puszczenia na zewnetrzny monitor filmu...

Pozdrawiam
Jasiek