Re: monitor crt...............

Autor: Leszek <leszmiku_at_priv5.onet.pl>
Data: Wed 18 Jan 2006 - 21:27:56 MET

Użytkownik "darek" <chq_at_wp_pl@spam.pl> napisał w wiadomości
news:a213e$43ce9ab1$540a0923$8215@news.chello.pl...

>> A o LCD w jakich cenach piszesz?
>
> Za okolo 1500-2000 zlotych.

Za 1800zl mozna kupic np. Eizo L568, o ktorym z cala pewnoscia nie mozna
powiedziec, ze nie dorasta do piet monitorom CRT pod wzgledem
reprodukcji barw. Kolory ma calkiem przyzwoite, z 10-bitowej palety, w
zupelnosci wystarczajace dla wiekszosci uzytkownikow, bez przypadlosci
typu dithering etc.

> Niestety nie mam dostepu do LCD za 6000 zeby moc porownac z w miare
> pozadnym CRT. Zreszta nie stac mnie na taki.

Skoro Cie nie stac, to nie znaczy, ze nie istnieja monitory LCD rownie
dobre lub lepsze, jak porzadny CRT.

Leszek