Re: Cennik Action

Autor: Email <email_wytnij_to_at_o2.pl>
Data: Wed 18 Jan 2006 - 20:51:20 MET

IMO: to jest dyskusja o niczym. Dystrybutorzy swoje ceny dla dealerów
różnicują ze względu na obroty ich towarami osiągane przez tych ostatnich.
Nie ma więc czegoś takiego jak "cennik Action" - są pewnie ze 3 grupy cenowe
dla dealerów, ale jak ktoś zechce u nich kupić 700 tys. procesorów, to
negocjują indywidualnie, bo oni u producenta mają taką samą sytuację. Jak Ci
sie nie podoba "system pośredników" jedź na Tajwan i kup od złodzieja, który
ukradł z fabryki, tylko najpierw przelicz czy Ci się zwróci cena biletu :)
Inny sposób na taniego peceta - załóż firmę montującą pecety - będziesz miał
wtedy dla siebie wszystkie części po cenach hurtowych. Ale najpierw będziesz
musiał zainwestować tyle pracy i kasy, że te 500PLN na jednym pececie za
4000PLN zarobione po sprzedaży go takiemu klientowi jak Ty przestanie na
sprzedajacym robić wrażenie. Bo gówno mnie jako sprzedawcę obchodzisz skoro
raz na 5 lat robisz mi obroty za 4kPLN marudząc w taki sposób. Idź do
supermarketu po "stadnardowy komputer za najniższą cenę" - "bo po co
przepłacać". Pozdrowienia Dosia