Re: Nec 4550A

Autor: ::-:: dysmorfofob ::-:: <lookas2002_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 18 Jan 2006 - 19:27:13 MET

> Jak nie miałeś tej nagrywarki to się ciesz i nie pisz głupot.

Po pierwsze poki co jeszcze ja mam. Po drugie uzywam tez dwoch nagrywarek
dvd LiteOn`a. Po trzecie jakosc zapisu jest jedynym plusem NEC`a w stosunku
do tych LiteOn`ow. Minusy to: fatalna korekcja bledow przy odczycie, bardzo
dlugie oczekiwanie na rozpoznanie plyty po zamknieciu tacki (ponad 20s.) ,
dziwne skoki poziomu bufora nagrywarki w czasie zapisu, dosc glosna praca
(wlasciwie halasu robi dokladnie tyle co LT wiec to nie minus).

::f::