Re: Tuner TV ATi czy Connexant ?

Autor: Wacław Sondej <wsondej_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 18 Jan 2006 - 16:58:19 MET

Użytkownik "Leszek K" <leszek60wytnij@neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:dqfgbg$4ka$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Theatrix jest kartą wyśmienitą lecz oprogramowanie do niej jest potwornie
> skopane. Na żadnym sofcie nie zdołałem uzyskać z tv dźwięku stereo
> (NICAM). Wróć - Winamp łyka wszystko - tylko nagrywać ani włączyć

 No właśnie - mam ten problem (stereo) z ATI All in Wonder. Co prawda udaje
mi się wydusi stereo ustawiając standart video np. na Danię (i PAL D) ale
wtedy kiepści się odbiór na innych kanałach, bo moja kablówka (Multimedia we
Wrocławiu) przesyła programy z różnym formatem dźwięku. Cholery można
dostac. Ma ktoś jakieś rady?
Pozdrawiam
Wacław sondej