laptop

Autor: urug21 <urug21_at_gazeta.pl>
Data: Wed 18 Jan 2006 - 16:15:41 MET

Witam serdecznie zakupilem laptopa jendak uzywam go jako drugi komputer
stacionarny. Mam pytanie w sprawie podlaczenie go do pradu. Co jest dla
niego lepsze stale podlaczenie do pradu nawet jak jest wylaczony, czy
moze wtedy lepiej odlanczac od go od zasilania. Interesuje mnie rowniez
opinia uzytkownikow czy bateria powinna byc non stop wlozona do laptopa
czy raczje ja wyjmowac. Komputer bez zasilania z sieci uzywam naprawde
sporadycznie.