Re: Cennik Action

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Wed 18 Jan 2006 - 15:44:14 MET

Marx wrote:
> A mozna wiedziec czemu cena hurtowa jest tajna?
> Czy wiedza klienta jak duza marze narzuca sklep szkodzi komus w
> jakikolwiek sposob?

Po pierwsze nie ma jednolitych cen hurtowych, w ramach danego
dystrybutora, cena konkretnego towaru zależy m.in od klienta, zamówiania
, historii zamówień itp itd. Poza tym czasami ceny pomiędzy
dystrybutorami różnią się na tyle, że i czasami w detalu trafisz na
tańszy sprzęt. (swego czasu komuś opłacało się przyjechać do mnie
(Kraków) ze Śląska, ponieważ cena jakiegoś notebooka własnie w Action
była sporo wyższa niż u mnie).

Po drugie - informacja ta szkodzi dealerom. Jest to znakomita pomoc w
negocjacjach. Przy dosc niskich marzach i sporej konkurencji, można
powiedzieć, liczy się każda złotówka.

pozdrawiam

--
Rafał Łukawski