Wybor laptopa [nowy-uzywany]

Autor: Marcin <marcinzgCUT_at_tenbit.pl>
Data: Wed 18 Jan 2006 - 15:22:00 MET

Witam,
Od dluzszego czasu zanosze sie z zakupem laptopa dla siostry, upolowalem juz
model IBM T23, duzo googlowalem i ludzie sa bardzo zadowoleni z tego
sprzetu, wielu grupowiczow go poleca jak niezawodny komputer.
Ale dzisiaj chlopak siostry zaczal namawiac mnie jak i ja na nowego Maxdata
Eco 4000I

Bede wdzieczny jak ktos moglby porownac te modele. Poki co dla mnie
oczywistym wyborem jest ten IBM, ze wzgledu na jakosc jak i cene, ale
brakuje mi argumentow zeby przekonac reszte rodziny ;).

Pozdrawiam