Re: Nie widaca DVD w windowsie.

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Wed 18 Jan 2006 - 13:34:05 MET

Użytkownik "FOX29" <fox29@o2.pl> napisał w wiadomości
news:dqitr7$a4e$1@news.onet.pl...

> Daj LG jako slave, a nie CS.
Zrobiłem, tak ciągle jej nie widać. Sprawdziłem czy w ogóle komp ja widzi,
włożyłem płyte startująca i komp ładnie z tej nagrywarki wystartował
niestety w windows. JEJ NIE WIDZI :(. Mam taki sam problem, z aparatem
forograficznym, od jakiego czasu nie widzi napędu przez USB, ale tylko w
przypadku tego aparatu inny widzi, a aparat jest widziany na innych kompach.
W czym problem!?