Re: Pecet wyłacza sie po kilku sekundach..[problem]

Autor: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here__at__and_here_go2.pl>
Data: Wed 18 Jan 2006 - 12:25:25 MET

On Wed, 18 Jan 2006 12:15:59 +0100, "Joker" <joker@joke.pl> wrote:

>Użytkownik "mm" :
>
>Wyłacza sie dosłownie po 4 sekundach od zakręcenia wentylatorów, nawet
>beeper sie nie zdazy odezwac. Zaczynam nabierac pewnosci, ze padła płyta.

Po 4 sekundach mówisz...
Ja bym wyjął płytę z obudowy - może gdzieś jest zwarcie na stykach
Power_On. Albo odłącz wszystkie przewody idące na przedni panel
obudowy (w tym te od resetu i włączania) i próbuj zwierać styki
wkrętakiem. No i zajrzyj pod płytę główną - może zawieruszył się tam
jakiś metalowy śmieć.