Re: Karta graf. a LCD

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 18 Jan 2006 - 11:13:13 MET

> Jak jeszcze maiłem Matroxa G550 to pamiętam, że w pudełku była także
> przejściówka d-sub (analogowe) -- dvi (cyfrowe).

Eeee.... a to, przepraszam, nie bylo przypadkiem DVI-A??

> Olbrzymia!

Jesli kupiles jakiegos, dajmy na to FX5200 klepanego w jakims garazu
pod Pekinem... to coz... faktycznie. W innym wypadku - niekoniecznie.
Przy karcie dobrego producenta roznica nie jest tak drastyczna.
Smiem nawet powiedziec, ze niezauwazalna.

Za to nie sposob odmowic DVI-D zalet w postaci automatycznego
"strojenia" monitora oraz praktycznie niewrazliwosci na zaklocenia
sygnalu.

> IMHO: przez dvi obraz jest kryształowy, na d-sub... szkoda
> gadać. Osobiście nie rozumiem zakupu LCD i podłączanie go przez
> d-sub. No ale to kwestia gustu ;)

Ale oczywiscie zdajesz sobie sprawe ze pewna ilosc paneli LCD z DVI
i tak obsluguje wylacznie sygnal analogowy?

Zdrooweczka,
Vituniu.